thefoooc.blogg.se

Här kommer jag (Söker fler ägare) blogga om killarna i The FOOO Conspiracy. Här kommer då bilder, fakta, random inlägg om killarna o så! Jag har aldrig träffat killarna eller sett, hört dom eller fått nån notis av dom. hoppas att ni gillar bloggen och om ni vill bli ägare kommentera på ngt inlägg! :* Min gamla foooer blogg: foooersarethefooos.blogg.se

Kapitel 3- Pappan till mitt barn| En O.E fanfic

 

Julias perspektiv:

När vi klätt på oss så tänkte vi att vi skulle gå en promenad med hunden och Emma. Så vi tog på oss ytterkläderna och tog på min hund kopplet. Oscar la ner Emma i vagnen och gick ut i trapphuset. När vi kom ut så gick vi mot espresso house. Vi gick in och beställde och gick sedan ut igen och började gå, vi stannade till i en lekpark så Emma fick leka lite och så att Tysson fick kissa och bajsa. (Tysson heter hunden)

När vi kom hem så la jag mat och vatten i Tyssons matskål. När klockan närmade sig 4 så började vi göra deg till pizza.

Oscars perspektiv:

Vi skulle ha myskväll ikväll. När Emma somnat så gick jag och la hon i mitten av Julias dubbelsäng. När jag kom tillbaka så satt Julia och såg på nyheterna, jag satte mig i soffan och harklade mig.

-Du Julia.. Vill du att jag ska vara Emmas pappa? Frågade jag nervöst.

-Det är väll klart att jag vill! Sa hon och log.

-Bra, för jag vill vara hennes pappa, sa hag och kramade Julia.

-Vill du berätta för hon imorgon? Frågade hon mot min axel.

-Mm, ska vi gå och lägga oss? Frågade jag, hon nickade och gick sedan in i badrummet. Jag följde efter och hon tog fram en tandborste åt mig. När vi gjort oss klara så gick vi o la oss, jag la Emma i hennes spjälsäng o la mig sedan bredvid Julia och kramade om henne, hårt. Jag älskar den här tjejen så mkt! Hoppas hon gör detsamma. Jag vaknade nästa morgon av att min mobil ringde, fan! Vi skulle varit i studion klockan 10 och klockan var 11! Jag svarade snabbt och gick ut ur rummet.

-Hejj! Svarade jag.

-VART FAN ÄR DU? DU SKULLE HA VARIT I STUDION FÖR EN TIMMA SEN! Skrek Daff i luren.

-Chilla! Jag glömde ställa väckaren och ingen väckte mig! Sa jag lågt.

-Ajja, klä på dig och skynda dig hit nu! Ta bakvägen! Sa Daff stressat.

-Okeyy, får jag ta med Julia och Emma? Frågade jag försiktigt.

-Vilka är det? Frågad han.

-Julia är min flickvän, och Emma hennes dotter, även min.. Sa jag, jag dröjde lite extra på det sista men sa det ändå.

-Vafan Oscar..? Sa han argt.

-När fan fick du en dotter?! Och Julia lämnade du ju! Är det samma Julia eller? Frågade han.

-Jag fick en dotter ett tag efter jag lämnade Julia, Ja det är samma Julia! Kan du svara på frågan? Frågade jag.

-Jaja ta med dom.. Svarade han och la sedan ner luren.

-Juliiiia!! Vill du och Emma följa med mig till studion? Frågade jag när hon kom ut i vardagsrummet.

-Ja, men jag måste först sminka och klä på mig o Emma, sa hon och var på väg att gå igen.

-Ta inget smink! Och jag klär på Emma, sa jag och pussade henne på kinden. När vi var klara ungefär en halvtimme senare så gick vi ut ur lägenheten och ner mot min bil. När vi kom fram till studion så skyndade vi oss till bakvägen, när vi kom in så möttes vi av Katia. Hon kramade Julia och sa ”Hej” till oss. Sen gick vi in i salen där vi skulle vara i.

Taggar: Pappan till mitt barn;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: