thefoooc.blogg.se

Här kommer jag (Söker fler ägare) blogga om killarna i The FOOO Conspiracy. Här kommer då bilder, fakta, random inlägg om killarna o så! Jag har aldrig träffat killarna eller sett, hört dom eller fått nån notis av dom. hoppas att ni gillar bloggen och om ni vill bli ägare kommentera på ngt inlägg! :* Min gamla foooer blogg: foooersarethefooos.blogg.se

Kapitel 2- Pappan till mitt barn| En O.E fanfic

Kapitel 2- Jag älskar dig.

Oscars perspektiv:

-Så vad ville du? Frågade Julia.

-Jag undrar om Emma vet att jag är hennes pappa, sa jag.

-Nejj! Hon är bara två Oscar, hon undrar bara om hennes pappa kommer tillbaka eller om han älskar henne och mig, svarade hon.

 

-Vill du äta här? Frågade Julia efter en stunds tystnad.

-Ja gärna, svarade jag.

 

Julias perspektiv:

Jag har saknat honom, undra om han fortfarande älskar mig. Vi stod o stekte plättar (såna som är lika stora som en tallrik, säger ni pannkaka till det eller plättar? Jag och mina kompisar hade faktiskt en diskutering om det här hela lunchen)    och små pratade med varandra.

-Du Oscar? Frågade jag försiktigt.

-Ja? Vad? Frågade han.

-Älskar du fortarande mig? Frågade jag försiktigt.

-Det har jag alltid gjort! Och jag kommer inte sluta göra det på länge! Sa han och pussade mig på pannan. Jag rodnade, sen böjde han sig ner och la sina läppar mot mina och kysste dom ömt, jag kysste tillbaka. Efter ett tag blev vi avbrutna av att Emma började gråta, shit, hon hade vaknat!

Jag började gå mot mitt rum där Emma låg o vilade, då Oscar tog ta i min arm.

-Jag kan ta hon, gör klart maten du, sa han och pussade mig på kinden.

Oscar kom tillbaka med en sovande Emma, så söta!

-Ska vi äta? Frågade jag och tog fram tallrikar och bestick.

-Mm, vart ska jag lägga hon? Frågade han.

-Du kan lägga hon i vagnen o ta hit den, svarade jag och satte mig. Han gjorde som jag sa och kom sen tillbaka med vagnen. När vi ätit så hade Emma vaknat igen, av att hon var hungrig. Jag matade hon från mitt ena bröst medans Oscar gjorde disken, sen satte jag på tv:n o satte på barnkanalen o la mig ner i Oscars knä.

-Du Julia.. Jag har tänkt på en sak.. Vill du bli min flickvän igen? Frågade Oscar efter ett tag.

-Gärna, och du, kalla Emma din, sa jag och gosade ner mig ännu mer.

 

Oscars perspektiv:

Jag tog ett kort på oss alla o la ut bilden på instagram ” Mabey you don’t know this, but im dad, sorry! And the girls on the picture, i love them ” ( Ursäkta stavfel, men jag är inte så bra på engelska så jaa! ).

Julias perspektiv:

Gud vad jag älskar Oscar! Jag tog fram mobilen och kollade instagram, jag fick upp en bild på mig, Oscar och Emma där det stod ” Mabey you don’t know this, but im dad, sorry! And the girls on the picture, i love them”, så sött av han!

-Jag älskar dig också Oscar! Sa jag och kysste honom, sen klev jag upp o gick o la Emma i mitten av min dubbelsäng. Sen gick jag in i badrummet och tog av mig allt smink o borstade tänderna o gick sedan o tog på mig min pyjamas och tog av mig bh:n. Efter ett tag kom Oscar och frågade om han kunde däcka här en natt till.

-Klart du kan, sa jag o la mig ner och somnade.

 

Jag vaknade av att Emma började gnälla, men det slutade strax, så jag bestämde mig för att somna om. Det var säkert Oscar som tröstade henne. Jag vaknade klockan 10.13, av att det hördes slammer från köket och en Oscar som svor högt för sig själv, så han är fortfarande lika dålig på att laga mat.

 

Oscars perspektiv:

Jag försökte göra frukost åt mig och Julia, vilket kanske inte gick så bra. När jag äntligen var klar så la jag allt på en bricka o gick sedan in i Julias och Emmas rum. Emma hade somnat vid nio, så då kom jag på att jag skulle överaska Julia med frukost på sängen.

-Här min fina, sa jag och pussade henne på kinden.

-Ojj! Du lyckades i alla fall! Sa hon och skrattade.

 

-Ha-ha! Jätte roligt! Sen så hoppade jag närmare och tog en limpa med smör, skinka och ost med ett glas juice och lite bacon. Julia gjorde likadant sen så satt vi och åt där i sängen i tystnad, inte en sån där pinsam tystnad utan en skön. Sen så var det dax att mata Emma, jag gick bort med disken o satte på diskmaskinen, sen så tog jag på mig ett par svarta jeans och en turkos tjocktröja.

Taggar: Pappan till mitt barn;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: