thefoooc.blogg.se

Här kommer jag (Söker fler ägare) blogga om killarna i The FOOO Conspiracy. Här kommer då bilder, fakta, random inlägg om killarna o så! Jag har aldrig träffat killarna eller sett, hört dom eller fått nån notis av dom. hoppas att ni gillar bloggen och om ni vill bli ägare kommentera på ngt inlägg! :* Min gamla foooer blogg: foooersarethefooos.blogg.se

Kapitel 4- Fan! Pappan till mitt barn | En O.E fanfic

Katias perspektiv:

-Gud Julia! Är det värkligen du? Frågade jag henne. Hon skrattade och log.

-Ja det är jag, svarade hon.

-Gud vad jag har saknat dig Julia! Sa jag och kramade henne igen.

-Jag med, svarade hon.

-Men varför kom du inte tillbaka förens nu? Frågade jag, kanske dum fråga.. hon tittade ner på golvet.

-Jag ville komma tillbaka, men det gick inte! Han bara lämnade mig en natt! Han sa ingenting till mig! Han bara stack, grät hon fram. Stackars flicka, jag kramade om Julia och ledde oss tre till soffan. Jag tog emot hennes och Oscars barn, vilket jag hade förstått var Emma som hon då hette. Oscar kom ut efter ett tag då han hade sjungit klart och gick fram till oss.

-Vad har hänt älskling? Frågade han Julia.

-Får jag fråga en sak först Oscar? Frågade jag strängt. Han nickade och tittade mot mig.

 

Oscars perspektiv:

Vad hade jag gjort nu då? Inget dåligt vad jag visste!?

-HUR FAN KUNDE DU LÄMNA JULIA GRAVID ALLDELES ENSAM? Skrek Katia, argt.

-M-men.. försökte jag men Katia avbröt mig.

-MAN LÄMNAR BARA INTE SIN FLICKVÄN OCH SÄGER TILL ALLA ATT HON STACK MED EN ANNAN KILLE!! FATTAR DIU INTE VILKA KONSEKVENSER DET HÄR KOMMER SKAPA?! Skrek hon ännu högre nu. Fan! Jag satte mig ner i soffan med en duns och tittade försiktigt på Julia, hon grät, på grund av mig.. Allt på grund av mig.. Varför sa jag bara inte sanningen direkt? Fan på dig Oscar!

-FAN!! Skrek jag ut utan att tänka mig för, Julia rusade ut med Emma i famnen. Jag bara satt där och gjorde ingenting, ingenting! Katia och Mikkis sprang efter, Daff och killarna kom ut och frågade vad som händer.  

-Julia blev ledsen för en sak och sprang iväg med Emma, och då följde Katia och Mikkis efter och nu är alla arga på mig! Jag grät, det är faktiskt inte så ofta jag gör det.

Felixs perspektiv:

Ojj! Oscar grät, det var inte ofta! Senaste gången jag såg han gråta var när.. Ja när var det?

-Spring efter dom dåå! Det fattar väll vem som helst att man ska göra! Även om hon är arg på dig!

 

Julias perspektiv:

-Mama vajt ska vi? Frågade Emma.

-Vi ska hem, svarade jag trött. Hon kramade om mig och viskade i mitt öra

-Mama, giljar Oscar dig? Frågade hon.

-Jag vet inte, svarade jag ärligt, även om han har sagt att han älskar oss så tror jag honom ändå inte till 110%!

En timme senare:

 

Emma hade somnat så jag gick och la hon i sängen, sen gick jag till köket och la upp mat i Tyssons mat skål, sen satte jag två bröd i brödrosten och tog fram nuttelan. Sen satte jag på ”The last song”  jag grät alltid när jag såg den filmen.

 
Taggar: Pappan till mitt barn;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: