thefoooc.blogg.se

Här kommer jag (Söker fler ägare) blogga om killarna i The FOOO Conspiracy. Här kommer då bilder, fakta, random inlägg om killarna o så! Jag har aldrig träffat killarna eller sett, hört dom eller fått nån notis av dom. hoppas att ni gillar bloggen och om ni vill bli ägare kommentera på ngt inlägg! :* Min gamla foooer blogg: foooersarethefooos.blogg.se

Presentation

(OBS! Om ni känner igen texten är det för att jag tog den från min gamla foooer-blogg!)
  1. Jag heter Louise men kallas Lollo.
  2. Jag är 13, men fyller år om typ 49 dagar.
  3. Jag har varit Foooer i ungefär ett år.
  4. Jag gillar att skriva noveller.
  5. Jag har två fankonton på ig till killarna.
  6. Jag har tre bröder :(
  7. Jag har alltid velat ha en storasyster!
  8. Min favorit i TFC är Oscar <3
  9. Men jag gillar alla lika mkt ofc <3
  10. Jag har världens bästa foooer-vänner <3
  11. Men vi har aldrig träffats :(
  12. Jag är från Norrland och bor fortfarande där
  13. Jag rider.
  14. Jag ÄLSKAR nästan alla djur <3
  15. När jag blir stor så vill jag bli ridande polis och ha två hundar, tre katter, och en häst o ksk ngn kannin.
Såå! Det var 15 fakta om mig!
Instagram nr 1: welovethefooo___
Instagram nr 2: foooersarethefooos
Instagram nr 3: lollossuperprivata
Instagram nr 4: loouiselollo
Twitter: https://twitter.com/Enestadstjej1
Min "Egna blogg": http://lollosbeauty.devote.se/
Min wattpad sida: http://www.wattpad.com/stories/search/Enestadstjej?ref=1
 
Läs gärna mina noveller och följ mig på twitter o ig o läs min blogg! :*
// Lollo <3
 
 Ba jag som ÄLSKAAAAR den här bilden? <3
Taggar: The FOOO Conspiracy;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: